JEIGU BENT TRYS PUNKTAI IŠ DEŠIMTIES TINKA TAU, TUOMET BŪTINAI IŠBANDYK BOKSO TRENIRUOTES ❗️ - City Boxing
  • Riebalų deginimas

    Ar žinojai, jog bokso treniruotės metu sudeginsi apie 700 kcal.? Tai vienos efektyviausių riebalų deginimo treniruočių apskritai. Ir dar vienas faktas, kuris TAU patiks: didelio intensyvumo intervalinės treniruotės (o boksas būtent toks ir yra) degina kalorijas dar kurį laiką po treniruotės! Žinoma, žinoma, dar yra ir mityba. Bet dabar juk kalbame apie sportą.

0
Kilokalorijų

2) Puikus raumenų tonusas.

Nori jaustis tvirtas, stangrus, nu toks visas fit fit? Bokse labai svarbus staigumas ir greitis, todėl treniruotėse aktyvinamos greitosios raumenų skaidulos. Greiti raumenys yra stangrūs raumenys. O stangrūs raumenys yra cool.

 

3) Stiprios sausgyslės ir sąnariai

Bokse smūgiuojame. Dažniausiai smūgiuojame į kriaušę arba į letenas (tik ne piktam kaimynui į galvą). O treniruotės, kurių metu judesys patiria pasipriešinimą, itin stiprina kaulų bei sanarių sistemą. Tad boksas padeda išvengti traumų… pavyzdžiui, smagaus vakarėlio metu.

 

4) Ištvermė

Kūnas sutvertas judėti ir turi jūdėti. Boksas labai intensyvus sportas ir treniruotės metu dirba daug skirtingų raumenų grupių. Po kelių mėnesių pastebėsi, jog tampi greitesniu, ištvermingesniu ir užlipti į penktą aukštą jau nebėra iššūkis. Tuo pačiu stiprėja valia ir kasdienėj veikloje imi atkakliau siekti tikslo.

 

5) Širdies ir kraujagyslių sistemos efektyvumas

Boksuodamasis judini ir rankas, ir kojas, ir apskritai – visą kūną. Sportuojant širdis priversta plakti greičiau, plaučiai įkevėpti giliau, kraujagyslės atlaikyti daugiau. Palaipsniui tavo širdies ir kraujagyslių sistema adaptuosis. Tapsi energingesniu, guvesniu, sveikesniu. Tai puiki širdies ligų prevencija. Užpumpink širdį!

 

6) Pagrindinų raumenų stabilumas

Pusiausvyros pratimai, staigūs sukamieji judesiai, vestibiuliarinio aparato lavinimas – tai kasdienių bokso treniruočių dalis. Vystant kūno stabilumą, vystomi ir pagrindiniai bei giluminiai raumenys. Tad ateik į treniruotę.

 

7) Jėga ir galingumas

Boksas tai ne tik greitis, ne tik staigumas, ne tik kordinacija. Tai ir jėgos sportas. Smūgiuojant ypač stiprinami rankų, kojų ir nugaros raumenys. Treniruočių metu kūnas lavinamas nuosekliai, stengiantis nepalikti silpnų, apleistų vietų. Ir tamsioje gatvėje tikrai galėsi jaustis užtikrintai.

 

8) Antistresas

Taip, boksas puiki fizinė treniruotė, bet patikėki, po treniruotės jausies kur kas ramesnis bei laimingesnis. Smūgiai į kriaušę padeda išsikrauti, visas dienos nuovargis, pyktis ir susikaupęs stresas lieka salėje. O dar ir visiems žinomas faktas, jog sportuojant išsiskiria laimės hormonas. Boksuokis ir būk laimingas.

 

9) Koordinacija ir viso kūno valdymas

Pabandyk sukti rankas ratu ir tuo pat metu judinti klubus į šonus. Sunku. Bokse rankos ir kojos vienu metu daro skirtingus dalykus ir priversti kūną dirbti kaip vientisą mechanizmą nėra lengva. Todėl po poros mėnesių treniruočių jausies koordinuotas ir galėsi drąsiai šokti ant stalo.

 

10) Didesnis pasitikėjimas savimi

Sportuojant tapsi tvirtesniu, stipresniu, geriau koordinuotu. Smūgiuosi taisyklingiau, judesiai taps tikslesni. Įveikiant fizinius iššūkius tapsi valingesnis, labiau susitelkęs. O jausmas, kuomet girdi skambų garsą, smūgiuojant į bokso kriaušę – tiesiog puikus. Tai kelia tikrą pasitenkinimą.