NAUJIENOS

Jeigu bent trys punktai iš dešimties tinka TAU, tuomet būtinai išbandyk bokso treniruotes ❗️

 1) Riebalų deginimas.

Ar žinojai, jog bokso treniruotės metu sudeginsi apie 700 kcal.? Tai vienos efektyviausių riebalų deginimo treniruočių apskritai. Ir dar vienas faktas, kuris TAU patiks: didelio intensyvumo intervalinės treniruotės (o boksas būtent toks ir yra) degina kalorijas dar kurį laiką po treniruotės! Žinoma, žinoma, dar yra ir mityba. Bet dabar juk kalbame apie sportą.

 

2) Puikus raumenų tonusas.

Nori jaustis tvirtas, stangrus, nu toks visas fit fit? Bokse labai svarbus staigumas ir greitis, todėl treniruotėse aktyvinamos greitosios raumenų skaidulos. Greiti raumenys yra stangrūs raumenys. O stangrūs raumenys yra cool.

 

3) Stiprios sausgyslės ir sąnariai

Bokse smūgiuojame. Dažniausiai smūgiuojame į kriaušę arba į letenas (tik ne piktam kaimynui į galvą). O treniruotės, kurių metu judesys patiria pasipriešinimą, itin stiprina kaulų bei sanarių sistemą. Tad boksas padeda išvengti traumų… pavyzdžiui, smagaus vakarėlio metu.

 

4) Ištvermė

Kūnas sutvertas judėti ir turi jūdėti. Boksas labai intensyvus sportas ir treniruotės metu dirba daug skirtingų raumenų grupių. Po kelių mėnesių pastebėsi, jog tampi greitesniu, ištvermingesniu ir užlipti į penktą aukštą jau nebėra iššūkis. Tuo pačiu stiprėja valia ir kasdienėj veikloje imi atkakliau siekti tikslo.

 

5) Širdies ir kraujagyslių sistemos efektyvumas

Boksuodamasis judini ir rankas, ir kojas, ir apskritai – visą kūną. Sportuojant širdis priversta plakti greičiau, plaučiai įkevėpti giliau, kraujagyslės atlaikyti daugiau. Palaipsniui tavo širdies ir kraujagyslių sistema adaptuosis. Tapsi energingesniu, guvesniu, sveikesniu. Tai puiki širdies ligų prevencija. Užpumpink širdį!

 

6) Pagrindinų raumenų stabilumas

Pusiausvyros pratimai, staigūs sukamieji judesiai, vestibiuliarinio aparato lavinimas – tai kasdienių bokso treniruočių dalis. Vystant kūno stabilumą, vystomi ir pagrindiniai bei giluminiai raumenys. Tad ateik į treniruotę.

 

7) Jėga ir galingumas

Boksas tai ne tik greitis, ne tik staigumas, ne tik kordinacija. Tai ir jėgos sportas. Smūgiuojant ypač stiprinami rankų, kojų ir nugaros raumenys. Treniruočių metu kūnas lavinamas nuosekliai, stengiantis nepalikti silpnų, apleistų vietų. Ir tamsioje gatvėje tikrai galėsi jaustis užtikrintai.

 

8) Antistresas

Taip, boksas puiki fizinė treniruotė, bet patikėki, po treniruotės jausies kur kas ramesnis bei laimingesnis. Smūgiai į kriaušę padeda išsikrauti, visas dienos nuovargis, pyktis ir susikaupęs stresas lieka salėje. O dar ir visiems žinomas faktas, jog sportuojant išsiskiria laimės hormonas. Boksuokis ir būk laimingas.

 

9) Koordinacija ir viso kūno valdymas

Pabandyk sukti rankas ratu ir tuo pat metu judinti klubus į šonus. Sunku. Bokse rankos ir kojos vienu metu daro skirtingus dalykus ir priversti kūną dirbti kaip vientisą mechanizmą nėra lengva. Todėl po poros mėnesių treniruočių jausies koordinuotas ir galėsi drąsiai šokti ant stalo.

 

10) Didesnis pasitikėjimas savimi

Sportuojant tapsi tvirtesniu, stipresniu, geriau koordinuotu. Smūgiuosi taisyklingiau, judesiai taps tikslesni. Įveikiant fizinius iššūkius tapsi valingesnis, labiau susitelkęs. O jausmas, kuomet girdi skambų garsą, smūgiuojant į bokso kriaušę – tiesiog puikus. Tai kelia tikrą pasitenkinimą.

Kodėl E-sąskaita yra protingiausias pasirinkimas ⁉️

▪️Tik už 55€/mėn gaunate neribotą narystę metams.
▪️Galite stabdyti net 6 savaites.
▪️Galite perrašyti ją kitam asmeniui.
▪️Nutraukiant E-sąskaitos narystę kompensuojamas suteiktos nuolaidos vidurkis mūsų klube tik 32,5€, priklausomai, kurį mėnesį narystė nutraukiama. (https://cityboxing.lt/e-saskaitos-taisykles/)
▪️Jums nereikia rūpintis ir atlikti pavedimo kiekvieną mėnesį per mūsų internetinį tinklapį. Sąskaitą gausite savo el. bankininkystės sistemoje, kur paprastai ją apmokėsite.
▪️Tai daugiausiai privilegijų turinti narystė už geriausią kainą, kurią mes galime pasiūlyti dėl sumažėjusių administracinių kaštų.

💥E-sąskaita nėra automatinis lėšų nurašymas nuo sąskaitos. Tai elektroninės sąskaitos gavimas į el. bankininkystę kiekvieno mėnesio 5-tą dieną, kurią turite apmokėti iki 10-os dienos, norėdami pratęsti savo narystę City Boxing klube.

Narystę galite įsigyti www.cityboxing.lt/kainos

Įvadinis bokso teorijos bei praktikos seminaras su “City Boxing” treneriais.

Tiek pradedantiesiems tiek pažengusiems!

Daugelis žmonių nori, tačiau dėl vienų ar kitų abejonių nedrįsta prisijungti prie City Boxing grupinių bokso užsiėmimų. Mes sukūrėme visiškai naują treniruotės formą, kurios metu treneriai nuosekliai ir išsamiai pasidalins savo žiniomis, kurias kaupė ilgus metus. Žmonės, niekada nebandę bokso sporto šakos, galės pasisemti tiek praktinių, tiek teorinių žinių, kurios jiems suteiks daugiau pasitikėjimo prisijungiant prie grupinių treniruočių. Norime pabrėžti, jog ši 2-jų valandų žemo intensyvumo treniruotė sugeneruota naujokams, tačiau savo žinias pagilinti galės ir jau pažengusieji bei kurį laiką sportuojantys žmonės. Pažadame, sužinosite daug naujo!

Programa:

  • Bokso sporto šakos istorija, evoliucija, filosofija
  • Bokso stovėsena, skirtingi jos tipai. Praktinės užduotys
  • Bokso smūgiai. Praktinės užduotys
  • Gynyba. Praktinės užduotys.
  • Bokso taktika. Praktinės užduotys
  • Bokso treniruočių inventoriaus teisingas panaudojimas(bokso maišai, kimštiniai kamuoliai, šokdynės ir t.t.)
  • Individualaus darbo su treneriu pagrindai(technikos mokymas, specialus fizinis rengimas, bendras fizinis rengimas).
  • Sportininko mityba atsižvelgiant į tikslus, amžių, fizinį pasiruošimą bei aktyvumą.
  • Sporto motyvacija
  • Klausimai atsakymai

Treniruotė vyks 8-10 žmonių grupėje. Dviejų valandų teorinės ir praktinės treniruotės kaina 15 Eur.

BOKSAS VISIEMS sugrįžta į Vingio parką!

Treniruotės patarimai atostogaujantiems