E-SĄSKAITOS PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS
1. SĄVOKOS
1.1. Šioje Sutartyje didžiąja raide rašomos sąvokos turi žemiau nurodytas reikšmes, išskyrus atvejus, kai kitokią prasmę joms suteikia kontekstas:
Bendrosios sąlygos – reiškia neatsiejamą Sutarties sudėtinę dalį, kurioje nustatomos bendros visiems Klientams taikomos Paslaugų teikimo sąlygos;
Klientas – reiškia asmenį, kuris naudojasi Paslaugų teikėjo teikiamomis Paslaugomis pagal su Paslaugų teikėju sudarytą Sutartį;
Mokėtojas – Mokėtojas reiškia bet kurį asmenį, kuris Kliento vardu atsiskaito su Paslaugos teikėju negrynaisiais pinigais už Paslaugos teikėjo Klientui suteiktas paslaugas;
Paslaugų mokestis – reiškia Kliento mokėtiną sumą Paslaugų teikėjui per kalendorinį mėnesį už suteiktas Paslaugas;
Narystės galiojimo terminas – reiškia visą naudojimosi Paslaugomis laikotarpį;
Paslaugos – reiškia Paslaugų teikėjo siūlomas sporto klubo paslaugas;
Paslaugų teikėjas – reiškia sporto klubo prekinio ženklo „City Boxing“, kuris valdomasUAB „Boksas visiems“, juridinio asmens kodas 304954439,buveinės adresas Perkūnkiemio g. 13-91, Vilnius;
Šalys – reiškia Klientą ir Paslaugų teikėją kartu;
Taisyklės – reiškia naudojimosi Paslaugomis taisykles, patalpintas Paslaugų teikėjo internetinėje svetainėje.
2. SUTARTIES DALYKAS
2.1. Šia Sutartimi Paslaugų teikėjas įsipareigoja šioje Sutartyje nustatyta tvarka ir terminais suteikti Klientui Paslaugas, o Klientas įsipareigoja tinkamai ir laiku atsiskaityti su Paslaugų teikėju šioje Sutartyje nustatyta tvarka.
3. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Paslaugų teikėjas įsipareigoja:
3.1.1. ne vėliau kaip per dvi valandas, po to, kai Klientas atsiskaito už Paslaugas Sutarties 4.1.1 punkte nustatyta tvarka, bei teisingai nurodo visą reikiamą informaciją paslaugos užsakymo formoje, suteikti Klientui praėjimą pro sporto klubo kontrolinį punktą galimybę;
3.1.2. Paslaugas teikti kokybiškai visą Narystės galiojimo terminą, išskyrus Sutartyje numatytus atvejus;
3.1.3. teisės aktų nustatyta tvarka užtikrinti tinkamą asmens duomenų, kuriuos pateikia Klientas, apsaugą.
3.2. Paslaugų teikėjas turi teisę:
3.2.1 . pasikeitus rinkos sąlygoms ar rinką reguliuojantiems teisės aktams, taip pat esant kitiems objektyviems pagrindams, vienašališkai pakeisti su Paslaugų teikimu susijusias mokėtinas sumas ir (arba) Sutarties, ir (arba) Taisyklių nuostatas, informavęs apie tai Klientą. Apie pasikeitusias Sutarties sąlygas ir sąlygas, susijusias su apmokėjimu už Paslaugas, Klientas informuojamas iš anksto, ne mažiau kaip prieš 1 (vieną) mėnesį iki pakeitimų įsigaliojimo dienos raštu. Apie pasikeitusias Taisyklių nuostatas Klientas informuojamas internetinėje svetainėje www.cityboxing.lt.
3.2.2. apriboti Paslaugų teikimą šioje Sutartyje ir Taisyklėse nustatytais atvejais ir tvarka;
3.2.3. pareikalauti iš Kliento atlyginti visas su skolos administravimu ir išieškojimu susijusias išlaidas;
3.2.4. kaupti ir tretiesiems asmenims, užsiimantiems skolos išieškojimo veikla, perduoti informaciją apie laiku neatsiskaičiusį Klientą.
3.3. Klientas įsipareigoja:
3.3.1. laikytis Taisyklių ir šios Sutarties sąlygų;
3.3.2. atsiskaityti su Paslaugų teikėju Sutartyje nustatyta tvarka;
3.3.3. naudotis Paslaugomis ne trumpiau nei Narystės galiojimo laikotarpį;
3.3.4. pateikti Paslaugų teikėjui teisingą informaciją ir dokumentus;
3.3.5. visą Sutarties galiojimo laikotarpį užtikrinti, kad už Paslaugas būtų apmokėta naudojant SEPA pervedimus. Klientas šiuo išreiškia savo sutikimą gauti sąskaitas už Paslaugas elektroniniu būdu per Paslaugų teikėjo pasirinktą elektroninių sąskaitų pateikimo sistemą;
3.3.6. užtikrinti, kad Narystės galiojimo termino metu Kliento banko sąskaitoje, nurodytoje Specialiosiose sąlygose, būtų pakankamai lėšų Paslaugų teikėjo pateiktai elektroninei sąskaitai apmokėti;
3.3.7. esant įsiskolinimui, atlyginti Paslaugų teikėjui visas su skolos administravimu ir išieškojimu susijusias išlaidas;
3.3.8. informuoti raštu Paslaugų teikėją apie savo duomenų pasikeitimą ne vėliau kaip iki ateinančio mėnesio 1 dienos.
3.4. Klientui neinformavus Paslaugų teikėjo apie savo kontaktinių duomenų, pasikeitimą, yra laikoma, kad duomenys, yra teisingi ir visa korespondencija, siunčiama nurodytais kontaktais, yra laikoma tinkamai įteikta..
3.5. Klientas turi teisę už papildomą mokestį naudotis kitomis Paslaugų teikėjo teikiamomis paslaugomis.
4. ATSISKAITYMO TVARKA
4.1. Už teikiamas Paslaugas Klientas atsiskaito su Paslaugų teikėju tokia tvarka:
4.1.1. pirmąją įmoką, skaičiuojant imtinai nuo pirmosios naudojimosi Paslaugomis dienos iki einamojo mėnesio paskutinės dienos, Klientas įsipareigoja sumokėti Paslaugų teikėjui apmokant E-Sąskaitos krepšelį www.cityboxing.lt svetainėje per Paysera mokėjimų sistemą, ne vėliau kaip iki pirmosios naudojimosi Paslaugomis dienos;
4.1.2. Paslaugų mokestis už sekančius mėnesius, gali būti automatiškai nuskaitomas naudojant SEPA pervedimus iš Kliento banko sąskaitos, nurodytos Specialiosiose sąlygose, pagal Paslaugų teikėjo išrašytą elektroninę sąskaitą.
4.2. Elektroninę sąskaitą Klientas į savo elektroninės bankininkystės sistemą gauna kiekvieno einamojo mėnesio 5 (penktą) kalendorinę dieną. Klientas įsipareigoja užtikrinti, kad Paslaugų mokestis būtų sumokėtas iki einamojo mėnesio 11 (vienuoliktos) kalendorinės dienos.
5. ATSAKOMYBĖ
5.1. Kiekviena Šalis privalo atlyginti savo kaltais veiksmais padarytus kitai Šaliai pagrįstus tiesioginius nuostolius.
5.3. Šalys, vadovaudamosi kitomis šios Sutarties nuostatomis, sutinka bei patvirtina, kad nuostolių, žalos bei išlaidų atlyginimas neatleidžia įsipareigojimų nevykdančios Šalies nuo tolesnio šia Sutartimi prisiimtų jos įsipareigojimų vykdymo.
5.4. Paslaugų teikėjas neatsako už Paslaugų neteikimą ar netinkamą teikimą ir (arba) Klientui tuo padarytą žalą, jei tai įvyko ne dėl Paslaugų teikėjo kaltės, taip pat už trečiųjų asmenų veiksmus ar apribojimus, taikomus Klientui.
5.5. Jei dėl Kliento kaltės buvo sustabdytas Paslaugų teikimas, Klientas neatleidžiamas nuo mokėjimo už Paslaugas.
5.6. Šioje Sutartyje įtvirtintų teisių gynimo būdai neriboja Šalių teisės naudotis kitomis teisėtomis jų teisių gynimo priemonėmis.
6. SUTARTIES GALIOJIMAS, KEITIMAS IR NUTRAUKIMAS
6.1. Sutartis įsigalioja pasirašymo dieną ir galioja iki abiejų Šalių šia Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų visiško įvykdymo. Šalys susitaria, kad Paslaugų teikėjas šiuo atveju turi teisę pakeisti Paslaugų mokestį, vadovaujantis Sutarties 3.2.1 p. nustatyta tvarka. Klientas norint nutraukti paslaugų teikimo sutartį privalo pranešti apie nutraukimą iki ateinančio mėnesio 1 dienos. Nepranešus paslauga lieka aktyvi ir Klientas privalo atsiskaityti įprasta tvarka.
6.2. Klientui nesutinkant su Paslaugų kainos padidinimu arba Paslaugų teikėjui iš esmės pažeidus Sutartį, Klientas turi teisę nutraukti Sutartį, įspėjęs Paslaugų teikėją raštu ne vėliau kaip iki ateinančio mėnesio 1 dienos.
6.3. Nutraukti Sutartį su Paslaugų teikėju Klientas gali įspėjęs Paslaugų teikėją iki atenančio mėnesio pirmos dienos. Sutarties nutraukimas Kliento iniciatyva nesant Paslaugų teikėjo kaltės ar dėl Kliento kaltės neatleidžia Kliento nuo pareigos atsiskaityti su Paslaugų teikėju už jam suteiktas Paslaugas iki Sutarties nutraukimo.
6.4. Paslaugų teikėjas turi teisę nedelsiant, be išankstinio perspėjimo, laikinai apriboti Paslaugų teikimą (arba jų dalį) Klientui apie tai informuodamas raštu:
6.4.1. jei Klientas gadina Paslaugų teikėjo įrangą;
6.4.2. jei Klientas laiku neatsiskaito su Paslaugų teikėju Sutartyje nustatyta tvarka;
6.4.3. jei Kliento neteisėti veiksmai riboja kitų asmenų galimybę pasinaudoti Paslaugų teikėjo teikiamomis paslaugomis;
6.4.4. jei dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Paslaugų teikėjo, Paslaugų teikėjas negali suteikti Paslaugų (įskaitant atvejus, kai įvyksta miesto inžinerinių tinklų avarijos, force majeure aplinkybės ir pan.);
6.4.5. jei Klientas nesilaiko kitų šios Sutarties ar Taisyklių nuostatų.
6.5. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį, apie tai informavęs Klientą raštu ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) kalendorines dienas, jeigu Klientas:
6.5.1. nesilaiko esminių Sutarties sąlygų;
6.5.2. pakartotinai pažeidžia kitas Sutarties sąlygas ar Taisyklių reikalavimus;
6.5.3. vėluoja atsiskaityti už Paslaugas ilgiau kaip 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
7. KITOS NUOSTATOS
7.1. Jei kuri nors šios Sutarties nuostata yra ar tampa visiškai ar iš dalies negaliojanti, tai neturi įtakos likusiųjų šios Sutarties nuostatų galiojimui. Tokiu atveju Šalys įsipareigoja dėti visas pastangas, kad negaliojanti nuostata būtų pakeista teisiškai veiksminga norma, kuri kiek įmanoma turėtų tokį patį poveikį kaip ir negaliojanti nuostata.
7.2. Visi Šalių pranešimai ar kita informacija turi būti pateikiami raštu ir yra laikomi tinkamai įteiktais tuo atveju, jei buvo išsiųsti registruotu ar kurjerių paštu, faksu arba elektroniniu paštu (patvirtinus gavimą).
7.3. Klientas turi teisę, gavęs Paslaugų teikėjo rašytinį sutikimą, perleisti visus savo įsipareigojimus pagal Sutartį kitam asmeniui.
7.6. Sutartis pildoma ir keičiama tik rašytiniu abiejų Šalių susitarimu.
7.7. Bet kokie iš šios Sutarties kylantys arba su ja susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat šios Sutarties pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus pasiekti susitarimo per 30 (trisdešimt) dienų, toks ginčas ar nesutarimas sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka kreipiantis į Vilniaus miesto apylinkės arba Vilniaus miesto apygardos teismą.
7.9. Sutikdamas su šią Sutartimi, Klientas pareiškia, kad yra susipažinęs su viešai paskelbtomis Taisyklėmis bei kitomis skelbiamomis Paslaugų teikimo sąlygomis, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.